vrijdag 6 februari 2009

Start rivier wedstrijden






Over enkele dagen gaat de eerste rivier wedstrijd van start op de Lienne in Chevron, tenminste als het water nog een beetje stijgt. Bij een te lage waterstand op de Lienne wordt de wedstrijd verplaatst naar de Amblève met start net onder de watervallen van Coo. De stoere mannen onder ons zal ik natuurlijk niet tegenhouden om boven te watervallen in te stappen en misschien kan Plop even stoppen met werken in Plopsa Coo en de start komen geven, zolang ze kabouter Lui dan niet tot aankomst rechter promoveren hoeven we ons geen zorgen te maken.

Wat de resultaten betreft is het dus afwachten tot zondag om te beoordelen, al doet de chrono van vorige week tijdens de training op de lesse vermoeden dat ik op de goeie weg ben. Hopelijk kan ik Tine toch af en toe eens een beetje schrik doen krijgen en zet ik weer een stap vooruit ten opzichte van vorig jaar.
Na een kort rustweekje is het nu alleen maar hopen dat de griep die overal rondvliegt me niet te pakken krijgt zodat we kunnen blijven verder doen zoals we bezig zijn.

Geen opmerkingen: