vrijdag 13 februari 2009

Triestig weekend …



Afgelopen weekend was op vele vlakken een triestig weekend. De ardennen werden gedurende twee dagen in de wolken verstopt, de waterstand op de lienne was zo laag dat de wedstrijd op de ambleve werd gehouden waar al even weinig water stond, de organisatie liet te wensen over, het aantal deelnemers was bijzonder laag en last but not least werd mijn spiksplinter nieuwe boot waar ik elke dag meer dan zorg voor draag op enkele seconden om zeep geholpen door een chauffeur die even dacht dat hij deelnam aan de rally van de ardennen voor wagens met botenremorquen.
De goesting om er eens een ferme lap op te geven (op de wedstrijd, niet op de persoon in kwestie) was dan ook ver te zoeken op zondag middag 12u17, toch probeerde ik er nog alles uit te halen wat erin zat. Resultaat 2de plaats op 30” van Tine, de eerste momenten niet echt iets om super gelukkig over te zijn met de chrono van de week voordien in het achterhoofd, maar vorig jaar was ik al blij als ik geen minuut achter was dus achteraf bekeken toch nog een behoorlijk resultaat.
Hopelijk hebben we dit weekend meer geluk, voor water is er alleszins gezorgd de voorbije dagen …

Geen opmerkingen: