woensdag 28 mei 2008

Nieuwe boot

Zondagochtend vertrok ik samen met Guy, Stefan en Bart naar Anseremme voor een laatste gezamenlijke training op de maas vooraleer we naar het WK in Ivrea vertrekken.
De dag voordien wist Stefan me te vertellen dat Jean-Pierre Burny ook zou afzakken naar Anseremme met een remorque vol nieuwe boten waarvan ik als eerste de mooiste boot mocht uitkiezen.
Dat het zondag ochtend toen onze wekker afging regende dat het goot kon me dan ook weinig schelen, ik kon niet snel genoeg in Anseremme zijn.
Eens aangekomen zagen we de nieuwe boten al van ver liggen blinken, maar één exemplaar stak er met kop en schouders bovenuit (naturel onderdek en licht blauw, overgaand in wit bovendek), ik was dus al snel verkocht (foto’s volgen later)
Maar natuurlijk waren we niet alleen naar hier gekomen om een boot te kiezen, er moest ook getraind worden. Om 11u stonden we klaar voor een eerste training, gevolgd door een stevig bord spaghetti en een tweede training om 16u. Waarna iedereen moe en ik nog extra tevreden over mijn knappe, originele boot weer naar huis vertrok.
Komende zaterdag in de vroege uurtjes vertrekken Guy en ik voor een weekje naar Ivrea voor het WK. Hopelijk mogen we met enkele knappe resultaten naar huis terugkomen. Duim dus maar allemaal voor onze Belgjes.
Wilde verhalen, bangelijke foto’s en schrikwekkende filmpjes volgen als we terug thuis zijn.

Geen opmerkingen: