dinsdag 13 januari 2009

Het nieuwe jaar:



Langs deze weg wens ik jullie allemaal het allerbeste voor 2009. Hopelijk wordt het voor iedereen een jaar om van te smullen op elk gebied.

Na een periode van cadeautjes, kerstbomen, nieuwjaarsbrieven, champagne, onmogelijk veel eten en een hoop gefeest is het weer tijd om aan de slag te gaan en om nog eens een blogje te plaatsen.

19 December trokken Guy en ik samen met zijn ouders, Tine, Bram, Wim, Ann en Pietertje naar het Zwitserse Les Collons voor een weekje sneeuwpret in les 4vallees. De weken voordien waren de sneeuwgoden ons zeer goed gezind geweest waardoor we konden genieten van een week met perfecte sneeuw, zalig weer en een geweldige kerstsfeer. ’s Avonds konden we in onze chalet genieten van een plonsje in de jacuzzi of een beetje opwarmen in de sauna, … Samengevat, een week om nooit meer te vergeten.

Na de skivakantie konden we weer volop beginnen trainen voor de rivierwedstrijden al besliste de vriestemperaturen daar de laatste weken anders over. Vanaf eind 2008 konden we elke keer opzoek naar een stukje water zonder ijsblokken, zo werd er afgewisseld tussen hazewinkel, Vilvoorde, de dijle in Leuven, de Nete in Lier, …
Sinds gisteren zijn de temperaturen weer de hoogte in gegaan dus hopelijk is het nu gedaan met al die koude.

Zaterdag staat de Wintercup in Lier op mijn programma, al is mijn deelname nog helemaal niet zeker, een lastige maag- en darmontsteking heeft mij al een week in zijn macht en heeft al mijn reserves opgevreten. Ik zal de volgende dagen dus eerst terug een beetje op krachten moeten zien te komen vooraleer ik zou kunnen meedoen.

Geen opmerkingen: