dinsdag 31 maart 2009

Licht …


Na 5 donkere maanden is het eindelijk weer licht.
De trainingen zullen op deze manier een pak aangenamer worden en de Petzl kan weer opgeborgen worden tot volgende winter.
Afgelopen weekends was ik van de partij op de Lage Lesse en de Ourthe te Houffalize. Tine is al het ganse jaar de sterkste en ook deze keer bewees ze behoorlijk goed ik vorm te zijn. Natuurlijk liet ik me niet zomaar doen waardoor ik de achterstand toch nog kon beperken. Een zeer bevredigend resultaat als je ziet dat Tine ten opzichte van de eerste wedstrijd een hele vooruitgang heeft gemaakt en ik mijn achterstand toch ongeveer hetzelfde kan houden.
Volgend weekend staat er buiten wat trainen, en van het mooie weer genieten niets meer op het programma, de Ourthe was dus de laatste test voor we naar Sort vertrekken op 10 april. In Sort zal ik me vooral concentreren op de sprint, zonder al te veel stress en technisch proper afvaren is het voornaamste doel, als dat me goed lukt is alles wat er bijkomt mooi meegenomen en maakt het resultaat niet zo veel uit.



Geen opmerkingen: