dinsdag 28 oktober 2008

Aftellen …

Over een dikke week vertrek ik, voor mijn wat mijn 5de Ardéche avontuur zal worden.
De voorbereiding zal nog nooit zo goed geweest zijn, het aantal getrainde kilometers nog nooit zo veel en de motivatie nog nooit zo groot. Dit heeft bijzonder veel de maken met mijn K2 maatje, na vele jaren gezeur aan zijn hoofd heeft hij eindelijk toegegeven, jaja op 8 november kom ik samen met mijn eigen ventje aan de start van de Ardéche marathon.

Anderhalve week geleden konden we onze vorm al eens testen op de marathon van de Lesse. Hier eindigden we na 22 km als eerste K2 en als derde in totaal. Christof Mahieu vaarde heel de wedstrijd zo’n 200m voor ons uit en kwam uiteindelijk zo’n 30 seconden voor ons als eerste over de meet. Guy en ik volgde samen met Mark Mertens en Maxime Richard (beide in K1), op 500m van de aankomst zette Mark zijn eindsprint al in, Maxime moest als eerste lossen en zo werden we nog knap derde. Achter ons werden Tine en Alain nog knap tweede K2 en zesde in totaal.

Vorig weekend stond de triatlon in Kasterlee op het programma. Hier ging ik normaal individueel aan deelnemen maar een buikgriep hield me de week voordien van dinsdag tot zaterdag in bed. Hopelijk ben ik hier weer snel van gerecupereerd zodat mijn deelname aan de Ardéche niet in gevaar komt.

Geen opmerkingen: